Pet Atelier
Pon. – Pet:
09:00 - 20:00
Sub:
09:00 - 14:00
Nedjeljom i blagdanima ne radimo, nego se igramo s našim četveronožnim ljubimcima.
Telefon: 099 31 66 939
Email: info@petatelier.hr
Opći podaci o trgovcu
Naziv: Fresh Express j.d.o.o. (Trgovina Pet Atelier)
OIB: 81066132933
MBS: 081119044
MB: 04783034
Adresa sjedišta: Južna obala IX. 22, 10020 Zagreb
Nadležan trgovački sud u Zagrebu, Tt-22/35433-1
Adresa elektroničke pošte: info@petatelier.hr
IBAN: HR57 2402006 1101112253 kod Erste&Steiermärkische Bank d.d.
1. Dostavne službe
Naručenu robu dostavljamo putem dostavnih službi GLS – General Logistics Systems Croatia d.o.o. i BOX NOW d.o.o. Za područje Grada Zagreba i Velike Gorice dostavu smrznutih artikala će izvršiti djelatnik Fresh Express j.d.o.o. (Trgovina Pet Atelier).
2. Rok dostave:
Naručenu robu dostavljamo u roku od 1 do 5 radnih dana od dana zaprimanja vaše narudžbe, osim ako za određene artikle nije drugačije navedeno. Dostava se vrši od ponedjeljka do petka (GLS) i od ponedjeljka do subote (BOX NOW).
Dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostave GLS-a (raspored dostave dostupan na poveznici ). Za Zagreb i Veliku Goricu dostava je najčešće sljedeći radni dan.
3. Cijena dostave:
Za sve narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi 20,00€ dostava je besplatna putem BOX NOW dostavne službe putem paketomata, osim ako promotivnim aktivnostima nije određeno drugačije.
Za sve narudžbe čija ukupna vrijednost iznosi manje od 20,00€, trošak dostave iznosi 2,50€ za paketomate BOX NOW dostavne službe. Trošak dostave bit će dodan na ukupan iznos vaše narudžbe pri odabiru načina plaćanja.
Trošak dostave putem GLS dostavne službe iznosi 7€ bez obzira na iznos narudžbe. Trošak dostave bit će dodan na ukupan iznos vaše narudžbe pri odabiru načina plaćanja.
4. Način dostave:
Roba se dostavlja na kućnu adresu u navedenom vremenskom roku (GLS) ili na odabrani paketomat (BOX NOW). U slučaju da u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, dostavljač će vas kontaktirati telefonski kako bi se dogovorio o novom terminu dostave (GLS). Ukoliko dostavljač ne uspije ostvariti kontakt s vama, ostavit će vam obavijest o pokušaju dostave (GLS).
5. Oštećenja u transportu:
Molimo vas da pri preuzimanju pošiljke provjerite eventualna oštećenja i u slučaju da ih ima, odmah nas obavijestite. Nastojimo osigurati da vaša narudžba dođe do vas u izvrsnom stanju.
6. Isporučen različit proizvod
U situacijama kada Kupac primi proizvod koji se razlikuje od onog koji je naručio, svojim pravima kao Kupac, možete zahtijevati isporuku traženog proizvoda ili povrat novčanih sredstava uključujući cijenu proizvoda, dostave i troškove vraćanja. Uz to, ljubazno Vas molimo da vratite krivo isporučeni proizvod kako bismo osigurali Vaše zadovoljstvo. Više o postupku reklamacije i povrata pogledajte na ovoj poveznici.
7. Minimalan iznos narudžbe
Minimalan iznos narudžbe iznosi 10,00€. Narudžbe ispod tog iznosa neće biti prihvaćene.
Više informacija o načinima plaćanja možete pronaći na ovoj poveznici.
Niste se registrirali ?
Napravi Račun